Dag 20 zaterdag 30 september

2 oktober 2017 - Fraser Island, Australië

Vanmorgen om half 8  opgehaald voor Fraser island. Met de veerpont over en daar op de bus gestapt die ons hobbelend naar lake kcenzie bracht. Dit is een groot, mooi,blauw meer met een wit zandstrand. Daarna lopen langs een beekje door het regenwoud. Daar pikt de bus ons weer op om te lunchen in het restaurant op het basecamp. Daarna naar lake Wobby. Ploeteren over een zandpad van 2.5 km en dan een hoog duin af. Dit meer is veel kleiner en is groenig van de algen. Hier zitten visjes in. Dan dat hoge duin weer op ,niet te doen. Dan weer terug naar het basecamp want het wordt alweer donker. De sleutel ophalen van de kamer en douchen en eten. Wij zijn al bezig om alles uit te pakken wordt ineens de voordeur open gedaan, een ander stel van onze groep  heeft ook de sleutel van deze kamer. Oeps sorry, hun gaan een andere kamer regelen,wij maken onze douche af. Als wij zitten te eten komen ze sorry zeggen-hun kunnen er ook niets aan doen,het is een fout van het hotel, we krijgen drankjes van het huis. Top.