Dag 21 zondag 1 oktober

2 oktober 2017 - Fraser Island, Australië

Om half 8 gaat de bus weer rijden. Wij onze wekker gezet op kwart over 6. Half 7 eten,komen we bij het restaurant alles donker geen kip te bekennen,wat nu  het is toch half 7. De telefoon  staat op half 7,rients zijn horloge op half 6  oo ja zomertijd -die gaat nu in  maar waar is iedereen, hoe laat is het dan nu? We zijn niet  de enige blijkt later  tijdens het ontbijt. Queensland doet niet mee aan zomertijd, wel lastig dat de telefoon dat wel doet. Afijn, om half 8 zit iedereen weer in de bus, we nemen de 75 mile beach road  naar  het noorden.Het is minder zonnig dan gisteren.Nog voor we bij het scheepswrak waren kon je mee met een vlucht over het eiland.Dit deden de meeste van ons,de rest ging mee de bus wat verderop waar ze zouden landen.Dan naar het wrak, naar de pinnakuls en dan door naar indian head - een oude vulkaanrots. Daar op het strand geluncht. Om daarna te zwemmen in de champagne pools. Daar zagen we walvissen met hun staart op het water slaan. Dan weer terug via eli creek, een stromend beekje waar je ook nog even in kon. Best wel koud water, wij zijn er door heen gelopen   naar het basecamp voor wat te drinken. Net voordat we er zijn toch nog een dingo gezien. Dan weer hobbelend door het bos naar de pont. Fraser island was fantastisch mooi. Om half 7 waren we weer bij de camping. Om 10 uur lagen we op bed.